以趨勢投資法緊貼大戶動向,以專業角度觀察世界經濟變化,以分析為本制定投資投機策略。

2014/02/11

(2878) Solomon System

筆者人生第一隻正股,當年2006年就係買左呢隻二、三線股晶門科技,仲要搞到筆者蝕住走。近排D晶片股咁威威,就睇下佢地搞緊乜。 (暫不分析同業 1385,139,1010,243)
睇番報告,晶門科技呢間香港公司其實都蝕過好多年,記得當年係做晶片研發設計,D技術有冇錢賺真係唔知。呢排又炒番上黎,主要係黎緊扭虧為盈,同埋佢地開始研發有關智能手機既晶片。投資開股票既我地,一聽到智能手機業務就好多野諗,今次仲要有業績支持,難怪咁快沖左上去創三年新高。
晶門現時主要研發既係手機觸屏有關OLED既驅動技術(並非研究顯示技術),可惜既係幾年前一開始走錯方向,晶門既Pmoled技術因為有局限,各大品牌手機主要使用Amoled技術。好在而家晶門都努力研發Amoled既驅動技術,仲同內地手機oled公司Visionox合作。雖然Visionox的顯示技術不可能與南韓、美國比較,仍然有很大差距,但你走到鴨寮街,就會看到不少人也購買較平價的智能手機。加上晶門只係做驅動晶片,不是做OLED顯示屏,既然研發方向正確,晶門細細粒,話唔定隨時有海外內地大型公司收購,真係慨念多多。
收市價0.54,以技術圖表去看,升浪短暫到達圓底量度升幅,以其他指標,只能顯示市場極度亢奮,加上成交額巨大,難以預計未來是升是跌和浪頂位置,由於已升穿三年新高,5.00已成重要阻力位,但現時炒味濃,升勢過後比較有機會先行在偏向下橫行至$0.5至0.55水平。

沒有留言:

張貼留言