以趨勢投資法緊貼大戶動向,以專業角度觀察世界經濟變化,以分析為本制定投資投機策略。

2014/02/09

斜櫈做生意


西九龍中心Canteen驚現斜櫈,筆者雲哥我見到真係O哂咀,聽聞食客投訴到不得了。好好地一張長櫈整到咁斜實有原因,可能好似公園唔比露宿者黎訓,政府就將長櫈加幾個扶手變三座位。不過堂堂一間大商場,冇埋由遇到呢類露宿者問題,筆者我幾個月前都去過果層SSP食野,D野都算平靚正,但好地地枱枱櫈櫈都咁乾淨都要拆,難道呢位菲律賓第二富豪既西九龍中心老闆,受到某D壓力要制裁下我地呢班香港人,體會一下菲律賓既生活環境,食野唔可以食得咁舒服?

佢作為商家,我諗都係利益為大前提,但究竟呢張斜櫈點樣為佢帶黎更高盈利,呢樣真係諗爆頭。唯一諗到既,只係唔想客人食咁耐以及唔好用個袋霸住個位,如果呢個策略係work,真係要好好參考一下,估唔到深水埗呢個地方既生意多到做唔哂,要諗埋呢類橋去增加客人。但係咁樣繼續落去,真係熟客都變生客。到時做壞左個場真係喊都無謂,不過最受害既,應該都係D小商戶。西九既目標顧客已經係做低檔生意,毛利率唔係好高,除左間賣兩餸既多人食之外都應該係辛苦經營,最後間間食店執哂,老闆就可以裝修過成層,租比高檔食店收多D租。希望佢地既策略唔係諗住斷人衣食,只係物業公司職員買錯櫈喇。

沒有留言:

張貼留言