以趨勢投資法緊貼大戶動向,以專業角度觀察世界經濟變化,以分析為本制定投資投機策略。

2014/02/13

買基金投資組合制唔制得過?

高登有個Post
 「最近有個十年冇見既舊同事搵返我,原來轉左行sell基金
 話每月供幾千蚊,
 回報率最高可達80%以上 ,
 點都好過放銀行咁話。」by網友 靚女唔追巴士

我做過某大保險公司既Agent,雖然唔係做得耐,但都大約清楚基金為名既保險或其他保險,亦都清楚銷售流程。利申一下,本人都有一隻基金相連保險,只係我個投資相連保險係唔需要供既。行內亦有好多野都唔方便講太多。

但點都要提提上面位高登絲打,一個唔留神,佢就可能簽左D番唔到轉頭既野。我唔係話保險Agent有問題或者邊隻邊隻保險產品唔好,加上聽聞最難sell既客好似就係Auditor。但只係想大家做決定前多留意一下個agent。

當有Agent sell你,其實佢有冇自爆果隻保險產品既所有全部壞處呢?我受過保險公司training,大約知道銷售流程,聯絡感情好基本,再以大量產品好處介紹,而壞處呢?唔好計你主動問果D,大家可以自行數數手指,數下佢主動同你講左邊幾樣問題。

產品壞處冇人清楚得過佢地,因為做得呢行,答唔到客既問題就好易bye bye。作為全職Agent,一日見幾個客,日日講類似既野,大大小小幾百條問題,包括你問到佢唔識答既問題,佢地自然都早有準備。對Agent最正既係,而家D產品故意整到鬼咁複雜,比到好大空間Agent「發揮」。就連我呢個大學生只係想比較三間保險公司四類product既收費都要花好多心機。

但最容易計既當然係Agent既commission(佣金)。羊毛出自羊身上,但問佢地邊個product佢地收最少佣金,如果你覺得有可能問到就試下問,但結果應該都係果幾個model answer。或者佢地攞兩個計劃比你,會話你知邊一個收少D。(咪住)上面果段我話有四類products,咁另外果兩類呢?

一句講哂,分辨基金不如分辨Agent,但係做得一個成功既Agent,佢講幾多野比大家聽,而Agent又知幾多野,大家應該心中有數。

沒有留言:

張貼留言